Roan’s birthday-day

29 juli 2020 - Canterbury, Verenigd Koninkrijk

Natuurlijk hebben we eerst gezongen voor  de jarige job.🎉 Vandaag is Roan écht 11 jaar geworden. Bij het ontbijt heeft hij nog een cadeautje van Annemieke uitgepakt. Leuk én lekker!

Omdat het vandaag heerlijk zonnig was - het werd zo’n 25 graden - hebben we de plannen omgegooid. Een beetje zonde om met dat mooie weer drie uur in de auto te zitten. Winnie the Pooh moest maar even wachten. Eerst gingen we naar het strand.

We hebben de strandspullen gepakt en zijn naar Whitstable gereden, zo’n 20 minuten hier vandaan. Onderweg kwamen we langs allemaal leuke Engelse dorpjes.

Op de parkeerplaats van het strand was het wel druk, maar op het strand zelf was het heel rustig. Geen probleem om voldoende afstand te houden. Roan heeft de hele middag in zee gezwommen. Terwijl het water echt maar een graadje of 20 was. Het maakte hem niks uit!😆

We wilden eigenlijk ergens wat te eten bestellen of ergens iets makkelijks eten, maar dat ging helaas niet. Veel kleinere pubs en afhaalrestaurants zijn nog gesloten. Uiteindelijk hebben we bij de supermarkt wat te eten gehaald én natuurlijk taart voor Roan’s verjaardag. Als afsluiter hebben we de hele avond spelletjes gespeeld. Volgens Roan was het een superleuke dag!☀️

Het kiezelstrand bij Whitstable

1. Henny Veer:
    31 juli 2020
    Ondanks alle maatregelen is er genoeg te zien en te beleven. Ziet er allemaal heel mooi uit. Jammer, dat het een kiezelsteentjes is.