Naar Londen!

10 augustus 2020 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Gisteren was het weer een warme dag. De mannen zijn ‘s middags naar Splashdown Waterparks in Poole geweest. Er waren zo’n 15 verschillende waterglijbanen, dus ze hebben zich prima vermaakt!

In de tussentijd heb ik een wasje gedraaid en heb ik de koffers opnieuw her-ingepakt. Na lang twijfelen hebben we toch de plannen omgegooid. We hadden niet zo’n zin om nog vijf dagen in een snikhete caravan te zitten en dus hebben we een hotel geboekt in Londen.

Vanmorgen om 9 uur zijn we weg gereden uit Poole. Normaal gesproken hadden we nu tot 4 uur moeten wachten, totdat we in het volgende huisje terecht konden. Nu zijn we in één keer door gereden naar Londen. Rond een uur of half 1 kwamen we aan bij het hotel.

We hebben een familiekamer met twee tweepersoonsbedden, een zitje en een lekkere grote badkamer. Het voelt echt heerlijk ruim én het is lekker koel! Hier houden we het nog wel 5 dagen vol!😃

Hotel in Londen

Straks gaan we op het gemakje de buurt verkennen en even kijken waar we vanavond kunnen eten. Morgen hebben we kaartjes gereserveerd voor Legoland Windsor.

1. Henny Veer:
    10 augustus 2020
    Dat hebben jullie goed geregeld. Veel plezier in Londen.
  2. Patricia:
    Dankjewel!!😊
  3. Sander:
    10 augustus 2020
    Dat is wel even iets anders dan een plastic hut😂
  4. Patricia:
    10 augustus 2020
    Haha! Nou hè, is wel lekker voor een paar dagen! En vooral een stuk koeler😄
  5. Marianne:
    11 augustus 2020
    Hoi allemaal! Hebben jullie je TomTom meegenomen om de wc te vinden.🤣🤣 Wat mooi joh. Daar is geen wennen aan👌
    Ik kreeg maar geen verhalen en foto's door maar nu heb ik jullie weer gevonden. Wat gaaf weer allemaal.
    In Ned.is het niet te doen. Alleen maar stilzitten voor de ventilator.
    Heel veel plezier verder en leuk weer om alles te zien en te lezen.😚😚
  6. Nicolle:
    12 augustus 2020