Op weg naar Poole

8 augustus 2020 - Poole, Verenigd Koninkrijk

Om half 8 vanmorgen ging de wekker. Tijd om alles weer in te pakken. Jammer dat we hier alweer weg moeten, want het is een leuk huisje en er is nog genoeg te zien. Maar wie weet, komen we nog wel eens een keertje terug!

Na het ontbijt zijn we in de auto gestapt richting Bournemouth. Net als vorige week vrijdag was het nu weer fantastisch mooi weer: een graadje of 26 en heerlijk zonnig. We hadden gehoopt dat we wat eerder in het huisje konden, maar toen we om 13 uur aan kwamen, moesten we nog drie uur wachten.

Op het strand van Bournmouth bleek het - logisch - verschrikkelijk druk te zijn. Alle parkeerplaatsen waren vol. Daarom zijn we door gereden naar een winkelcentrum in de buurt. Daar was het gelukkig wel lekker rustig.

Bij de Marks&Spencer hebben we een tostie gegeten. JP en Tim hebben nog wat hoedjes gepast. Bij de H&M heeft Roan een leuke trui gekocht van Harry Potter. Inmiddels was het een uurtje of 4 en zijn we opnieuw naar het vakantiepark Wareham Forrest Lodge gereden.

Hoedjes passen in de Marks&Spencer

Daar hebben we alles weer uitgepakt en de boel geïnstalleerd. Het is alweer de vierde plek, dus we worden er steeds handiger in!

JP had van de week al gereserveerd bij een Italiaans restaurant in Poole. Daar hebben we ‘s avonds heerlijk gegeten: pizza, pasta met zalm en ravioli met kreeft. Natuurlijk mét een lekker Italiaans toetje😋

Morgen gaan we lekker even uitslapen en dan willen we naar de Jurassic Coast.