Op weg naar Engeland

27 juli 2020 - Calais, Frankrijk

Om half 6 vanmorgen ging de wekker. Pfff...wat vroeg! Gelukkig waren we al bijna ingepakt en om 7 uur reden we weg uit Schoonhoven.

In België hebben we even een kleine pitstop gehouden. Het was de eerste keer dat we onze mondkapjes moesten gebruiken. Even wennen, maar prima te doen.

Om 12 uur voeren we de haven van Duinkerke uit. Ook op de boot moet je een mondkapje dragen. Alleen met eten mocht ie even af. Het was echt super rustig op de boot. Ik denk dat ie nog niet eens voor 1/3 gevuld was. Afstand houden was dus geen enkel probleem.

Op weg naar Engeland

1. Marianne:
    27 juli 2020
    Hoi allemaal! Wat leuk weer om getuige te zijn van jullie vakantie🤗 Heerlijk er even tussenuit.👍 Ook wel fijn dat het zo rustig was op de boot dan hoef je ook geen rekening te houden met de afstand. Sommige mensen weten nl.nog steeds niet wat afstand houden is. Ben benieuwd naar jullie verdere verhalen en belevenissen. Heel veel plezier en voorzichtig😅
  2. Patricia:
    29 juli 2020
    Hoi! Bedankt voor je berichtje. Wat leuk dat je weer mee leest!😊 De mailinglist van Amerika stond er nog in, dus vandaar dat je automatisch een berichtje kreeg.
    Het is gelukkig heel rustig hier. Weinig toeristen en over het algemeen houdt iedereen zich wel aan de regels. Gelukkig!! Groetjes van ons allemaal!😊