Los Angeles - Anaheim

16 augustus 2018 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Los Angeles is de laatste stop van onze rondreis door Amerika. We blijven hier vijf nachten slapen in het Courtyard by Mariott in Anaheim. Lekker om even de koffers uit te kunnen pakken!

Vanmiddag hebben we het zwembad getest. Daarna hebben we gegeten bij een beetje smoezelig buffet restaurant verderop in de straat. Het zag er niet zo heel fris uit, dus we hebben ons redelijk snel weer uit de voeten gemaakt.

Omdat ons hotel maar tien minuutjes lopen van Disneyland vandaan is, hebben we na het eten nog een stukje door Disney’s Mainstreet gewandeld. Het was gezellig druk, met overal muziek en leuke winkels.

We hebben lang getwijfeld welke parken we de komende dagen willen bezoeken. JP en Tim houden meer van actie en achtbanen, terwijl Roan en ik liever naar attracties als It’a a small world en Peter Pan gaan. Maar allemaal zijn we wel erg nieuwsgierig naar Harry Potter in Universal Studio’s!

Het plan is dus om morgenochtend vroeg - eigenlijk willen we er om 8 uur zijn - naar Universal Studio’s te gaan. Zaterdag hebben we dan een dagje de tijd om Hollywood en Beverly Hill’s te bekijken.

Zondag en maandag willen we Disneyland en Disney California Adventure Park bezoeken. En dinsdag stappen we dan weer in het vliegtuig, terug naar Nederland.

Nog een paar drukke dagen voor de boeg dus!

1. Henny Veer:
    17 augustus 2018
    Als jullue thuis komen, zijn jullie nog meer moe dan toen jullie met vakantie gingen........
  2. Patricia:
    19 augustus 2018
    Haha! Ja, die kans is wel aanwezig!