Laatste dagje Londen

13 augustus 2020 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Vandaag waren we allemaal moe van de afgelopen drukke dagen. Na het ontbijt zijn we met de metro naar Hamleys gegaan. Het was leuk om even door deze enorme speelgoedwinkel te dwalen.

Hamleys

Roan had gisteren bij Harrod’s een legoset van Harry Potter gezien, die hij graag wilde kopen. Helaas hadden ze deze niet bij Hamleys, dus zijn we weer terug gegaan naar Harrod’s. Mede door de warmte - het was nog steeds dik 30 graden - waren we het daarna allemaal wel een beetje zat.

Rond 3 uur waren we weer terug in het hotel. De jongens hebben nog even lekker gezwommen. Daarnet hebben we nog een heerlijke pizza gegeten tegenover het hotel. Morgen gaan we met de trein door de Eurotunnel weer naar huis.

We hebben - ondanks alle coronamaatregelen - wel een hele leuke vakantie gehad. Engeland is écht een heel mooi en afwisselend vakantieland. We hebben veel dingen gezien en gedaan. En we komen zeker nog een keertje terug! Nu is het ook weer erg fijn om naar huis te gaan...!😊

1. Henny Veer:
    13 augustus 2020
    Jullie hebben wel geluk gehad vanaf zaterdag moeten Nederlanders die naar Engeland gaan eerst 2 weken in quarantaine. Goede reis terug.